Lösning
Få bättre kontroll och överblick i förhållande till lediga lägenheter som är föremål för renovering / uppgradering eller så förberedelse för nya hyresgäster.
Produkter
Fördelar
Med ROB-EX Scheduler är Odense Bolig ApS försedda med en kristallklar översikt över alla uppdrag som måste göras innan ett nytt hyresavtal kan påbörjas och vi har också ett verktyg för planering uppföljningar som gör det möjligt för att vi ska se till att uppdragen genomförs effektivt och planerat.
Odense Bolig ApS
Odense Bolig ApS är ett privat fastighetsbolag som specialiserat sig på investering i avancerade bostads- och kommersiella fastigheter beläget på Fyn, främst i Odense. Företagets huvudkontor ligger i Odense, och de äger och förvaltar en portfölj med välskötta och önskvärda fastigheter.
Odense Bolig ApS ett tydligt mål: erbjuda högkvalitativa bostadsfastigheter som matchas med högkvalitativa tjänster i förhållande till hyresgästerna – och detta, till mycket konkurrenskraftiga priser! Skisserna för målen baseras på att hålla ett öga på den interna och externa utvecklingen och på kontinuerlig förbättring av hela fastighetsbeståndet. Fastigheterna måste se ut i mycket gott skick – detta gäller både på utsidan och det inre av fastigheterna.
Enkelt att planera och hantera våra uppdrag
Idag använder vi ROB-EX Scheduler för att planera och hantera våra uppdrag i samband med renovering/uppgradering. När ett hyresavtal sägs upp planerar vi uppdragen för våra målare, murare, snickare och städpersonal så att hyresavtalet är klart för den nya hyresgästen på det överenskomna datumet. Förutom planeringen som involverar hyresgästerna tillåter systemet oss att inkludera alla små och isolerade jobb som behöver utföras i fastigheterna och de omgivande områdena. De olika grupperna av hantverkare och annan personal kan nu utföra mindre oförberedda jobb på stående fot, utan dessa planeras in när det finns öppningar i kalendern, ett arbetssätt som har resulterat i förbättrad effektivitet.
ROB-EX ger mig en bra överblick
Med ROB-EX Scheduler kan vi planera uppdragen för varje grupp av anställda separat (dvs målare, snickare etc.) men utöver detta ger ROB-EX Scheduler oss möjlighet att planera uppdrag separat för varje enskild anställd. Vi använder ROB-EX Scheduler som ett ”fristående” system, men det är också möjligt att överföra datum för hyresavtalets början och uppsägning direkt från vårt hyresadministrationssystem. Vi genomför löpande uppdateringar av ROB-EX Scheduler och varje vecka skriver vi ut en uppdaterad hyresundersökning / rapport för våra anställda. Detta ger alla en prioriterad lista över uppdrag som ska genomföras nästa vecka. Vi är mycket nöjda med ROB-EX Scheduler, och systemet ger mig en kristallklar översikt över de uppdrag som kräver tilldelning av våra anställda.
Låt oss berätta mer
Våra produkt- och applikationsspecialister hjälper dig att hitta det det bästa sättet att implementera lösningar inom er bransch och produktion.