Home Vi erbjuder Prenumeration på support och uppgradering

Genom att ta del av vår prenumeration kan du snabbt och enkelt uppdatera dina system när det släpps nya versioner och uppdateringar. De nya versionerna kan innehålla nya och förbättrade funktioner, säkerhetsuppdateringar och ge stöd för nya operativsystem med mera.

Det kan även finnas behov av att installera programförbättringar (Software Improvment Modules SIMs) eller Servicepacks och då är vår prenumeration ett bra alternativ för att få information och underhålla dessa.

Ni kommer även tryggt, snabbt och enkelt i kontakt med Novoteks erfarna supportorganisation om det skulle dyka upp frågor gällande GE eller Novoteks produkter.

Med Novoteks Prenumeration på Support och Uppgraderingar ingår följande:

Novotek Support

  • Novoteks erfarna supportingenjörer finns tillgängliga under ordinarie öppettider för att svara på frågor eller hjälpa er att lösa problem.
  • Prenumeration på nya versioner, SIMs och Service Packs på era Novotek Komponenter och Drivers.

Acceleration Plan Premier

  • Prenumeration på nya versioner av era listade GE Digital licenser.
  • Nödläges telefonsupport på produkter från GE Digital dygnet runt alla dagar om året.
  • Problemlösning med fjärrdiagnostik
  • SIMs och Service Packs online med automatisk meddelandetjänst via e-post.
  • Online Knowledge Center med användarforum.
  • Nerladdningsbara funktioner och verktyg
  • Manualer, dokumentation, FAQs och programexempel m.m.

Vi erbjuder även
Teknisk support

Vi är tillgängliga för teknisk support. Kontakta vår supportavdelning på mejl: tech.support@novotek.se eller via telefon 040-31 69 31.

Teknisk support
Serviceavtal

Vi på Novotek erbjuder service- och supportavtal anpassade efter er verksamhet.

Läs mer
Utbildning

Lär känna dina lösningar och produkter bättre. Vi erbjuder både grundläggande produktutbildning och kurser i mer avancerade funktioner.

Läs mer